FAQ
Veelgestelde vragen
Opening en contact
Openingstijden
Tapverhuur Prinsenbeek is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00.
Heeft u in de weekenden een technische storing kunt u telefonisch contact opnemen met 076- 762 00 66.
Heeft u in de weekenden een technische storing kunt u telefonisch contact opnemen met 076- 762 00 66.
Contactgegevens
Tapverhuur Prinsenbeek
De Lind 10
4841 KC Prinsenbeek
E: info@deparelevenementen.nl
W: www.tapverhuurprinsenbeek.nl
Aanbod
Ik kan iets niet vinden, hebben jullie dit niet?
Liever hebben we alles, maar dat gaat niet altijd. Neem even contact op en wij gaan opzoek naar het product dat je nog mist.
Huurprijs en levering
Hoe wordt de huurprijs berekend?
De verhuurpijs wordt alleen berekend over de dagen dat je de materialen gebruikt. Dus stel uw feest is op een zaterdag dan betaald u alleen voor de zaterdag, ongeacht wanneer wij de materialen komen brengen of ophalen.
Wanneer worden de materialen geleverd?
Gezamelijk maken wij een afspraak tot levering, dit gebeurt meestal 1 of 2 werkdagen voor het evenement.
De chauffeurt belt u 30 min. voor levering.
De chauffeurt belt u 30 min. voor levering.
Wanneer worden de materialen retour genomen?
Het retour nemen van de materialen gebeurd 1 a 2 werkdagen na uw feest. De chauffeurt belt u 30 min. voor aankomst.
Hoe moet ik de bar aansluiten?
Onze chauffeur sluit voor u de bar aan en zorgt ervoor dat hij werkend is.
Wilt u toch graag weten hoe dit werkt, u vindt de instructie kaart op de koeling van de bar of u kunt ons altijd een mailtje sturen of een belletje doen op werkdagen tussen 09:00-17:00.
Wilt u toch graag weten hoe dit werkt, u vindt de instructie kaart op de koeling van de bar of u kunt ons altijd een mailtje sturen of een belletje doen op werkdagen tussen 09:00-17:00.
Moet ik transportkosten betalen?
Binnen Prinsenbeek rekenen wij €14,50 transportkosten.
Buiten Prinsenbeek geld een starttarief van €17,50 plus €0,50 per kilometer.
Buiten onze regio hanteren wij een gepaste vergoeding voor transportkosten
Buiten Prinsenbeek geld een starttarief van €17,50 plus €0,50 per kilometer.
Buiten onze regio hanteren wij een gepaste vergoeding voor transportkosten
Onder welke voorwaarden leveren jullie de materialen?
Voor onze dienstverlening hanteren wij een minimale bestelwaarde.
Bij verhuur: geldt een minimum van €150 exclusief btw.
Bij drankenleveringen: is het minimale bestelbedrag €250 exclusief btw.
Voor kleinere aanvragen denken we graag met je mee over passende oplossingen.
De materialen worden alleen op geharde ondergrond geleverd. Tevens dient de locatie waar de materialen geplaatst worden op de begane grond te zijn en wordt er alleen gelijkvloers geleverd.
Indien er een afwijkende situatie is, vernemen wij dit graag van tevoren. Mocht het blijken dat er ten tijde van leveren een afwijkende situatie is, behouden wij ons het recht voor om extra kosten in rekening te brengen, dan wel de levering te annuleren.
Bij verhuur: geldt een minimum van €150 exclusief btw.
Bij drankenleveringen: is het minimale bestelbedrag €250 exclusief btw.
Voor kleinere aanvragen denken we graag met je mee over passende oplossingen.
De materialen worden alleen op geharde ondergrond geleverd. Tevens dient de locatie waar de materialen geplaatst worden op de begane grond te zijn en wordt er alleen gelijkvloers geleverd.
Indien er een afwijkende situatie is, vernemen wij dit graag van tevoren. Mocht het blijken dat er ten tijde van leveren een afwijkende situatie is, behouden wij ons het recht voor om extra kosten in rekening te brengen, dan wel de levering te annuleren.
Financieel
Moet ik borg betalen?
Bij het afhalen van uw bestelling op De Lind 10 vragen wij een borgsom. Indien u kiest voor bezorging, vervalt de borg. Wel vragen wij in dat geval om vooraf 50% van het totaalbedrag te voldoen. U ontvangt hiervoor een aanbetalingsfactuur. Valt de rekening lager uit dan €250,- dan vragen wij een volledige aanbetaling.
Betaal ik vooraf of achteraf?
Nadat u met de offerte akkoord bent sturen wij u een aanbetalingsfactuur 50% van het totaalbedrag.
Deze kan u voldoen via de betaallink in de aanbetalingsmail of indien gewenst bij de chauffeur wanneer er geleverd worden.
Nadat de materialen retour zijn gekomen wordt er op basis van verbruik een eindfactuur opgemaakt waarop de aanbetaling in mindering wordt gebracht.
Deze kan u voldoen via de betaallink in de aanbetalingsmail of indien gewenst bij de chauffeur wanneer er geleverd worden.
Nadat de materialen retour zijn gekomen wordt er op basis van verbruik een eindfactuur opgemaakt waarop de aanbetaling in mindering wordt gebracht.
Annulering van uw reservering voor het evenement of feest
De Klant is gerechtigd een evenement tot uiterlijk 14 dagen voor het evenement te annuleren. Dit is kosteloos.
Indien klant minder dan 14 dagen voor het evenement annuleert, wordt 50 % van het offertebedrag in rekening gebracht aan Klant, tenzij schriftelijk anders overeengekomen tussen Klant en De Parel Evenementenservice. *
Indien klant minder dan 7 dagen voor het evenement annuleert, wordt 100 % van het offertebedrag in rekening gebracht aan Klant, tenzij schriftelijk anders overeengekomen tussen Klant en De Parel Evenementenservice. *
De Parel Evenementenservice behoudt zich het recht voor een evenement te annuleren zonder opgaaf van redenen. Dit in het geval van overmacht of door een andere oorzaak.
*Met uitzondering van tenten, deze worden te allen tijde volledig in rekening gebracht.
*Gemaakte kosten worden ten alle tijden in rekening gebracht.
Voor alle algemene voorwaarden verwijs ik u graag naar onze website:
www.deparelevenementenservice.nl/algemene-voorwaarden
Indien klant minder dan 14 dagen voor het evenement annuleert, wordt 50 % van het offertebedrag in rekening gebracht aan Klant, tenzij schriftelijk anders overeengekomen tussen Klant en De Parel Evenementenservice. *
Indien klant minder dan 7 dagen voor het evenement annuleert, wordt 100 % van het offertebedrag in rekening gebracht aan Klant, tenzij schriftelijk anders overeengekomen tussen Klant en De Parel Evenementenservice. *
De Parel Evenementenservice behoudt zich het recht voor een evenement te annuleren zonder opgaaf van redenen. Dit in het geval van overmacht of door een andere oorzaak.
*Met uitzondering van tenten, deze worden te allen tijde volledig in rekening gebracht.
*Gemaakte kosten worden ten alle tijden in rekening gebracht.
Voor alle algemene voorwaarden verwijs ik u graag naar onze website:
www.deparelevenementenservice.nl/algemene-voorwaarden